torsdag, september 22, 2005

Brit sin Family!!

Hm.. Ok, mens me (eg) vente, så kan eg vel skriva någe.. Kjede meg.. :)
Så! Har ei litt spennannes uga, då. Hege å Keth sove hos oss i litt øve ei uga :D . Mamma å pappa t Brit e i syden, ei lidå øy udføre Hellas, Lefkas hettan. Di har ikje vært i syden alleina på 18 år.. Så dette va nok etterlengta, ja! Di bestillte turen igår (onsdag) ca kl.15.00. Flye jekk fra Oslo, så Trine sko kjøra di. Di måtte ver på Gardermoen kl. 04.30 på torsdag (idag). Så d va skikkelig "Hjemma Alene"-tendenser jemma igår, ja! Mamma pakkte, pappa hadde akkurat komt jem fra jobb (Nordsjøen), så han ville sove/kvila litt. Hege å Keth hadde akkurat komt jem fra skolen å ville ha middag, meg å Trine kjørte t Dolly på Sannes å henta pizza. Heiv i oss maden, mamma sko pakka for hennasjøl, pappa å for unganne i øve ei uga, å gi alle baskjeder t både meg å Trine.. Oioioi.. Ville ikje vært i håve t mamma på den tiå, nei.. Såg for oss at hu kom t å jørr sånn så mor t Kevin jørr når di har komt seg t ro å satt seg ner på flye, tenka på at hu e sikker på at hu glømte någe.. Thihi..
Men eg tror nok d går bra! Trine e jemma å passe på huse, unganne e hos Brit å Stian, everything is under control!
Dette fortjene di virkelikt! Hb bare at di klare å slappa av å kosa seg! Såg på værmeldingene, ser ud t å ver ganske grei temperatur iallefall! Ligge på ca 27 grader! Litt skyer, men..

Her har dåkk bilde av Brit sin fantastiske famile;

Fusst mamma å pappa

.. å så Trine (så blir 20 neste lørdag!)

..å så Hege (12)
.. å sist å minst; Keth (blir 10 i januar) Misunnelige? I know! I'm lucky!


Idag va Hege å Keth på musikkskolen å fekk pianotimer for fusste gang. Di va kjempeflinke!! Så nå e d bare t å øva t den store gullmedalje, å visa mamma å pappa koss flinke di har blitt på den lilla tiå :)

Skreiv me Trine på msn nettopp, kom akkurat jem fra Oslo.. Trøtte, kan tenka meg d, ja!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

javell...fine blog dåkk har fått, dåkk (du) e flinke!! ;) men..va ikje så gla i d bilde av meg då, hmm.. :p

Satt å leste d at eg passe på huse her, hehe, passte veldig bra akkoratt då ,når d rammla någe på bade å eg ligge livredde i sengå, hihi.

Men uaz, du har jo skreve ein del, å mar komme d sikkert..lykke t! Gid :) Koz fra lille søs

22 september, 2005 23:43  
Blogger betha said...

Yeheeeey! Brit og Stian på net!!! Hurray, shakkalakkaboom og happy new year, på ein gang!!! De har me venta lenge på! :) I love you guys, å e dåkke gla i meg og, så legge du ud et litt finare bilde av osse to neste gang brita!! ;)jaja.. me e jo galne, å ser jo ganske ustabile ut og!!!
Men de e godt at eg kan følge med på hommers livet fra nå av! :) Supert! Blir de feiring neste helg eller? Me snakkes snart! Take care! Eg komme forhåpentligvis snart på blomkålsuppa! mmmmmm.... ;)

22 september, 2005 23:58  
Blogger Brit Og Stian said...

Nå blei me (eg) glae!! :D Endelig någen så skreiv t meg :D Eg e ganske sikker på at d ikje e någe farlikt siden du har låst dørå, Trine :) Å Pipi! Du e allti velkommen på blomkålsuppa!!

23 september, 2005 00:13  
Anonymous Anonym said...

Kjempefine side du og stian hadde fått dere, du ligger vel og sover enda mens andre folk er på jobb te kl 24 og må stå opp igjen kl 07 for at en hel barneflokk skal ut døre te kl 8.
Klem fra Marianne

30 september, 2005 11:28  

Legg inn en kommentar

<< Home