tirsdag, september 27, 2005

strevsomt

Offameg.. D e litt strevsomt me ungar og, ja.. Merke d på trøttheten min.. E så trøtte for tiå.. Eg e naturlig B-menneske, å rangle, eller jobbe seint, så må eg opp me jentene hall 8 på morningen oioioi... D blir forlide søvn her i gården, ja, mhm. Igår forsov eg meg, våkna kl hall 11 av at telefonen ringte! Hadde to ringeklokker på, men hadde ikje hørt di. Våkna i ein vidle fart å va redde for at unganne ennå va i sengå.. Men, så e di så flinke å greie at di va allerede på skolen, hadde smørt frokost å madpakke sjøl (Hege va d så jore d, då). Flinke jenter!! Idag sko eg kvila imens di va på skolen, sko henta Keth kl ett på skolen. Våkna 12.59, røde i auene å vidle i blikket me "nettopp-våkna"-fjes måtte eg kjøra bort for å hentena (hadde egentli tenkt å gå, men hadde felvsølgeli ikje ti t d).. Offameg, nei.. Ska bli godt å sova 13 timer ijen når mamma å pappa komme jem ijen :)

2 Comments:

Blogger betha said...

HAHA! texas i leiren nå ja kan eg tenka meg! men du e goe! stå på! :)

27 september, 2005 18:29  
Blogger BøllaBJ said...

hehe, heilt Arizona i huset nå, det kan eg tro på. Men du e pigede flinke. gi jernet! :)

28 september, 2005 13:36  

Legg inn en kommentar

<< Home