onsdag, september 28, 2005

Dirty Dancing :)

Aiaiai!! Arriba arriba! Eg bare eeeelske å dansa!! Spesielt t latinske musikk! Mmm.. då e eg nær sånn så eg kan fårestilla meg paradis :) . Idag såg eg både Dirty Dancing, å Dirty Dancing 2 (Havvanna Nights). Får endel minner fra tidligere år, å dype drømmer t å komma fram..
Har lagt jentene nå, å tatt fram soundtracken t begge filmene, glass rødvin å stoooorkose meg!! Vrikke å riste på alt eg har.. :) Deilikt!
Visst der e någen der ude så dele samme pasjon så meg, så bli me meg på dansekurs! :)

1 Comments:

Blogger betha said...

haha! ja tvile ikkje på at de strømme fram me mange goe gamle minner då ja! :) huske når me låg på madrassane i loftstuå våras å såg dirty dancing for første gang.. du blei så forelska at du visste ikkje heilt kor du sko gjør av deg!!! bahia bahia seie bare eg! ;)arriiiivaaaaa

29 september, 2005 15:50  

Legg inn en kommentar

<< Home