torsdag, oktober 06, 2005

Happy Birthady to meeeee!!!


Brit fylle åre idaaag!!! :>
Brit fekk frokost å langstilka røde roser på sengå idag! Stian e desidert den beste mannen i heeeiile verden!! Ittepå reiste me på Kvadrat å koste oss me middag på Mexicana (for di så ikje vett d, så e d den plassen der du tar me Brit for å jørr na glae!). Så spiste me (Stian) is, å kjupte snob t Brit :>
Hatt ein kjempekjekke dag! Mamma, pappa, Trine å Keth kom på besøg, samen me mitt kjære søskenbarn; Lene, å Tommy. Mamma hadde bagt to kager, å Brit ein, så me koste oss! Svigers kom åg på besøg.
Masse blomster fekk Brit idag! Røe lange roser av Stian, kvide roser på dørå av mamma å pappa, røe å kvide nelliker (tror eg) av Lene å Tommy, å lakserøe roser av Lillian å Einar (svigers). Ser nesten ud så ein blomsterbutikk her inne :> Kan ikje huska sist eg fekk så mye blomster! Kjekt e d!! Men nå vil eg ikje ha mer ennå, har ikje mer vaser å setta di i ;>
Åsså va d fint å avslutta dagen me å lesa på blogg-comments, fått gratulasjoner å sang av Elisabeth å Mette, mor t Elisabeth!
Konklusjon; Fine bursdagsdag! ;>

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei å håpp!! grattis med dagen.. kossen føles d å ver et år nerme døden? ønsker deg allt bra videre i livet Mvh SLeePY

06 oktober, 2005 22:58  
Anonymous Anonym said...

uuups... de e bare tødda så e litt dramatiske av seg!!! men han meine de ALT godt vett du!!!!! :) ha ein fortsatt herlige bursdag!!! klem elisabeth

06 oktober, 2005 23:06  
Blogger Brit Og Stian said...

Elisabeth! Dine venner skremme meg! #snufs# eg vil ikje bli gammlarre...

07 oktober, 2005 00:00  
Blogger betha said...

neeeeeeeei... du blir ikkje gamlare!!! du e jo den same brit så når me va 14 år du... e jo når eg e me deg at eg blir fjortis igjen!!! ;)

07 oktober, 2005 00:34  
Blogger Brit Og Stian said...

åh.. Takk!
I guess..

07 oktober, 2005 01:04  
Anonymous Anonym said...

Nå har jeg oxo skrevet her. Du etterlyste jo det, så her kommer en hilsen. En ting skal du ha; du er den beste fest fiksren i Hommersåk.. selv om kankjse ikke alle gjestene oppförte seg. Hint hekken, tastaturet, stolen osv osv, Men vi koste oss:=)

08 oktober, 2005 16:36  
Blogger Brit Og Stian said...

Kjekt å hørra, Kristian ;>

09 oktober, 2005 02:10  

Legg inn en kommentar

<< Home