onsdag, oktober 07, 2009

Storesøster

Storesøster vokse å blir større å større. Hu klare seg så godt sjøl. D komme jo godt me når eg e aleina me begge to, men når eg e aleina me henna, når han minste f.eks. sove, så syns eg d e ganske trist når eg spør na om eg ska hjelpe na me någe, å hu seie nei, -for hu klare d jo fint sjøl..

Me va nettopp på 2,5års kontroll me na, å nå har hu blitt 13kg å 95cm lange.
Hu e kjempeflinke å gå på pottå i tissa å bæsja nå. Hu hadde nettopp blærebetennelse stakkar :( Så hu e akkurat ferige me penicilling-kuren.
Hu snakke så ein foss, å lere stadigt nye ord. Elske å bli sunge for (når eg spør om hu vil verme å synga, så seie hu bare: "min e så liden, min daje isse", hehe), hoppa i sofaen, springa fram å tebage i den stora stua, lega me leira (Besta har lagt hjemmelaga play-dough).
Eg har lagt ud någen fine bilder av na her inne før, men hvis der e någen så vil se kossen hu egentlig ser ud, så e d sånn:



hehe :)




-Åsså må eg jo sei d at hu har blitt veldig flinke t å sova heile nettene!! D oppdagte me når me sov 5stk på sama rommet på hotellet i Sauda :)
Hu sove godt om nettene, -så lenge ikje lillebror skrige formye, for då blir hu vekkte..

4 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

hehehe, du e fine Brit!! "eg har lagt inn fine bilder av hu før, men viss dokk lure på koss hu virkelig ser ud, så e d sånn så dette.." hahaha :D:D Vimsekoppen/hyperapekatten me håre t værs :D

Igår når hu sko jem, så fekk pappa hørra at hu seie "mammin" hehe, så me bjunte å le litt, å hu seie om ijen å om ijen mens hu ler "ska jem mammin, hehe" Pappa fekk seg ein latter der ja! :p

Så bra at hu sove heile nettene nå, d va jammen på tide! :)

09 oktober, 2009 10:57  
Blogger Unknown said...

Ja, hu ser jo EGENTLIG ud så et (turbo)troll, haha!
Njaaa.. eg likte ikje heilt d. Hu kan godt sei mammIn, men ikje mammEn. Eg e ikje mammEn.. mrf..

09 oktober, 2009 19:06  
Anonymous Tante Trine:) said...

hehehe, bestemte mammin :)

12 oktober, 2009 12:27  
Blogger Unknown said...

m-m! ;)

12 oktober, 2009 16:55  

Legg inn en kommentar

<< Home