onsdag, oktober 07, 2009

Etterlengta poster??

Ja, nå har d blitt eindel masing her, så eg får se ka eg klare å skraba isamen.
Eg e ikje så mye på pc-en lenger. D e av forskjellige grunner. Någe e at eg legge meg litt tidligere, aent e at eg har tatt opp strikking ijen ::)) Å eg har bjunnt å bevega meg ud om kveldene, så eg har ikje vært så mye hjemma ;) (deiligt!)

Eg har tatt fram kalenderen for å se ka så har skjedd i livet mitt i d sista. Eg har ammetåga delux, å har gullfisk-hukommelse.. så.. meg å Dory ;)



Ska me se..


-Jo! Den fussta helgå i september va me i bryllup t bror t Stian! Å d va knallkjekt!! Me va jo så utroligt heldige å hadde me oss Hege som barnavakt! Hu e heilt fantastiske! Så stort gjort for ei 16 år gammale jenta. Offra ei heile fri-helg for ungeskriging, langkjøring me ukomfortabel bil, å tidlige morninger. Du e goe, Hege!!
Me fekk kosa oss me middagen, så bjunnte rett itte ungene hadde lagt seg. Å siden Hege passte di, så kunne me slappa heilt av. Å d va godt! Eg galkoste meg! Goe mad, å goe vin (mmm, lenge siden sist), å vanvittige underholding! Han toastmasteren va bare konge!! Eg kan ikje huska sist eg lo så mye! (Han e me i Løgnaslaget, å hadde et stand-up show for oss).
Her e litt bilder av osse i bryllupsstasen:

-Tusen takk, Hege!!!







Må legga ud et bilde av lille kjekken min. Se så han smile. han jørr nesten ikje aent.. Smile å klatre :)







Turbotrollet mitt e på turnen :) hehe








Den store kjekkasen min. Han står på å jobbe som bare fy for tiå. Han e så flinke, mannen min :)

3 Comments:

Anonymous Tante Trine said...

Du å Dori ja, måtte le når eg såg bilde av hu, hehe :)
Eg åg syns Hege va veldig flinke..å d va kjekt å hørra at dokk koste dokk masse :) Godt å le litt :)

Men enormt stilig bilde av trultemor, hihihi :D
Å smilyen min, di e så deilige:))

men..ENDELIG nye post!!!! :D:D *happy* :D

09 oktober, 2009 10:37  
Blogger Unknown said...

Hehe, kan tenka meg du blei fornøyde nå, ja ;)
Meeen, du sa at du sjekka kver dag.. du hoppte øve ein dag *kremt* ;P

Bare gi beskje hvis der e någen emner du savne! (som eg sa: meg å Dory..)

09 oktober, 2009 18:59  
Anonymous Anonym said...

bare kjekkt å hjelpa! ^^ di søødaste ungane så d jekk veldig bra :D

fra tante Hege :D

13 oktober, 2009 10:50  

Legg inn en kommentar

<< Home