mandag, september 11, 2006

Rhodos!

Då va me tebage ijen fra ein heeerlige ferie! Jett om me koste oss, bare slappte av.. ingenting stress.. mmm.. Rett øve 30 grader kver dag, å nesten ingenting vind någen dager.. Herlige badetemperatur i sjøen, å du kunne se bunnen så langt du ville svømma, nesten..
Me hadde jo uspes, så d va jo ikje d flottaste hotelle me havna på.. men d va greit nok for oss så ikje e så storkrave.. sikkert ikje mer enn 2 stjerner..
Brit blei jo seff solbrende allerede andre dagen, å måtte sola seg me t-skjorta resten av ugå :(
Så jegg me tur t gamlebyene, der va der kjempefint! Åsså ein tur på museum/akvarie, d va kult.. men di hadde ikje hai.. Men di hadde ein store octupus!!

5 Comments:

Blogger h said...

Herligt! =) hørre me å ver litt solbrente i syden! har mange sånne røde bilder eg og! =) men eg e kje lure nok t å sola meg i t-skjorta resten av ferien.......eg tar bare på litt høgare faktor der eg e røde...;)

11 september, 2006 15:30  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, hadde ikje gått an på meg.. Hylte å skreig når Stian smørte meg.. Leeenge siden eg har vært SÅ solbrent..

11 september, 2006 17:10  
Blogger h said...

Wehee...=)=)

12 september, 2006 22:54  
Anonymous Anonym said...

Det så skikkelig vondt ut, been there, eg bruke vanligvis faktor 40 og va en gang en halvtime i et badeland i Florida uten någe, Hallooo Vera neste uga det ja!
Kjekt å se at du e tebage online, nå bruke eg sjansen te litt promotering; seinere i dag legge eg og ut någe nytt, see yah!

13 september, 2006 09:29  
Blogger Brit Og Stian said...

Glede meg ;)

13 september, 2006 10:10  

Legg inn en kommentar

<< Home