torsdag, august 10, 2006

Kor e alle samen??

Har dåkke tatt ferie heile jengen?? Pipi har ikje lagt ud någe siden hu va i Thailand, Bølla har ikje lagt ud någe siden han va i Australia. Han så skrøyda øve at han sko komma me et innlegg me ein gang ittepå me oppsummering.. Å visst ikje han hadde någe å oppsummera, så konne han skreve om jobben! Nekte å tro at der ikje har skjedd någe spennannes der jaffal!
Eg har stort sett taushetsplikt om min jobb, så eg har ikje så mye å blogga om lenger.. men eg vil jo se ka andre har å fortella forde..
Gry har heller ikje skreve någe siden juni, om hytteturen..

Bølla; Har du gått onna jorå?? Du e jo aldri på msn lenger heller! Bare me damå di, jo..

Kor e alle samen??

6 Comments:

Blogger h said...

eg har vært på ferie! =) men nå har eg komt hjem, ska oppdatera snart...=) eg har og sitt at ingen har oppdatert, så eg har tenkt at alle har vært på ferie...ishe vits å stressa då.... ;)

14 august, 2006 21:05  
Anonymous Anonym said...

Kanskje det er flere som har taushetsplikt angående ting på jobben?

15 august, 2006 11:53  
Blogger BøllaBJ said...

Ja, du har heilt rett. Det skyldes at eg har fått dama (snart 4 måneder).
Eg ska ta å legga ut et bilde av hu og ett innlegg, hu komme på besøk i dag (og). Huske du ikkje kordan det va i begynnelsen?

15 august, 2006 11:55  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, joda.. e bare litt sjalu ;)

Kem e storehorn??

15 august, 2006 17:27  
Blogger h said...

Menne...kor e brit?du har egentli ishe oppdatert siden 17.juni... den siste oppdateringen telle kje, for den sporte bare itte alle andre... ;) kva skjer i eskemyrveien x for tiå? =)

27 august, 2006 19:49  
Blogger Brit Og Stian said...

Brit jobbe ;)
Har ikje så mye å fortella ennå..
Venta t me komme tebage fra syden!! :D

Ps! Har skreve comment på bloggen din for lenge siden, men ingen kommentar tebage..

28 august, 2006 18:04  

Legg inn en kommentar

<< Home