onsdag, oktober 12, 2005

Tirsdag

Idag kom mamma, Trine å Hege å henta meg på morningen. Me sko på Kvadrat å shoppa.. Men d blei jo ikje någe særlikt på meg, eg bare brukte penger, uden å komma jem me någe særlikt.. 4 kvinnfolk på Kvadrat seie seg sjøl, seie Trine, å d tror eg åg :>
Der va ein gruuusomme lyd så kom fra Nille-butikken når me satt på ein benk i nærheten. Hekse-latter.. Halloween, vettdu.. offameg.. Så jekk unganne å trykkte på denher om å om å om ijen.. off... Men! Me hadde d jo kjekt forde! Meg å Trine rotta oss samen å fekk me oss mamma å Hege på Mexicana! Mmmm...
Så, som avslutning på dagen, kom farfar på besøg :> me spiste is, for d va ikje mer kaga ijen.. Men, sånn går d når du ikje komme på DAGEN! :P

5 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

halloen, itte to uker e eg endelig tebage online. Så nå ska det bli mye blogging. Kjempeglad akkurat nå fordi eg satt øve ein time i nextgentel-kø, også tok det en tekniker-fyr 5 min. å send oss tebage på nettet. Hurra

12 oktober, 2005 10:39  
Blogger Brit Og Stian said...

HAHAHA Bjørnar!! Wlecome back!

12 oktober, 2005 13:32  
Blogger BøllaBJ said...

Takk, e kjekt å vær tebage online, leve halva livet mitt her.

12 oktober, 2005 23:56  
Anonymous Anonym said...

heisann hørte dokke var å kjøpte klær te chris, ka kjøpte dokke. e bare litt nysjerrige hehe:)

14 oktober, 2005 00:15  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe.. D blir ikje sagt høgt før gaven e gitt, anonym... For då blir d ingen overraskelse :>

15 oktober, 2005 01:16  

Legg inn en kommentar

<< Home