mandag, oktober 10, 2005

Middagsproblemer, jenter?

Då har Stian løsningen!
Eg slide av å t me å finna ud ka eg ska laga t middag når Stian komme jem fra jobb. Så skrive eg mld t an å spørr ka an vil ha, så skrive han tebage; Vettkje, sama for meg... Då blir Brit frustrerte...
Men! Stian, så flinke så han e, har lagt et program på pc-en så velge keslag middag du ska ha kver dag! Du skrive inn mange forskjellige retter så du kan laga, så trykke du på "Middag idag" eller "Middag hele uka", så komme d opp forslag!! Fantastisk! Har lagt ud link så dåkke kan lasta d ner. -Bon Apetitt

Middagsvelgeren

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heisann den der middags velgeren var ganske gudd:) Slide med d samma sjøl:)

Ronny Linda og Chris

11 oktober, 2005 16:26  
Blogger Brit Og Stian said...

Så kjekt at dåkke har funne fram t siå våras :>
Glede oss t å komma å c Chris!!

11 oktober, 2005 18:07  
Blogger BøllaBJ said...

Ein ting eg lure på. Kor blir det av tankane te Stian, han e jo 50% av denne bloggen? Alle må bli me å sei dette: "Kom igjen Stian"!!!

13 oktober, 2005 00:17  

Legg inn en kommentar

<< Home