søndag, oktober 23, 2005

lørdag på jobb

Jah.. Idag va d ein kjekke dag på jobb, ingenting stress, å mange fornøyde gjester! Alt jekk bra.. Heilt t Bjørnar klarte å hiva ei skål me peppersaus øve armen min.. på den skjortå eg hadde tenkt å bruga ijen imårå, siden an va heilt reine.. Men den gang, ei...
Meg, Velma (Memma), Linn å Bjørnar jekk ud å kikkte litt på udelive ittepå.. Trine joina! ;> Va kjekt! Satt litt på Residens, så jekk me litt på CaDuVil, å Helan å Hallan..
Mer va d ikje å sei..
Ska tilikt opp imårå, å ein ti-timers arbeidsdag foran meg, så.. d e vel snart påtide å legga meg?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Heisann. det hørtes ikke godt ut. Får håpe at sausen ikke var varm så du brant deg.

23 oktober, 2005 21:54  
Blogger Brit Og Stian said...

sausen va faktisk varm, anonym.. Men ikje så varme at eg brant meg ;>

23 oktober, 2005 23:32  
Anonymous Anonym said...

HEHE, I actually aimed at your face, but I was unlucky and I just hit your arm

Hilsen Bølla

24 oktober, 2005 00:51  
Blogger Brit Og Stian said...

;P

24 oktober, 2005 01:34  

Legg inn en kommentar

<< Home