lørdag, oktober 22, 2005

Tuva


Idag, på vei jem fra jobb, fekk Brit et sjokk. Line fortalte om ei fra Hommersåk så hadde fått kreft, å dødde i fjor.. Tuva Kolstø.. Eg visste godt kem hu va.. Lillesøster t bestevenninnå mi på barnaskolen va mye me henna.. Di va naboer.. Tuva va ei kjempekjekke jenta! Allti smilanne å glae.. (d e vel allti di sånt skjer me..). Hu hadde ein sjelden svulst-type på hjernen.. Mange operasjoner å lignanne hadde hu vært ijøna.. I to år. Tuva rakk å bli 18 år før hu "gikk bort".. D jørr meg vondt å tenka på d.. Har allti syns godt om henna!
Familen va å spiste på Big Horn i fjor! Eg huske eg serverte di. Di satt i "Pibå". Ingvild (morå), å Svein (stefaren), Tuva, Thea (lillesøsterå), å Trym (lillebroren), å et vennepar av Ingvild å Svein (damå va leraren min på ungdomsskolen).