torsdag, oktober 20, 2005

Brit e selskabssyge...

Brit har sove litt nå å litt då idag.. Va seine i seng itte jobb igår, å tilikt opp idag, for me sko t Tananger å ver i huse t foreldrene t Stian når ein montør kom for å fiksa internetten diras... Så eg har blunda litt på sofaen, å litt i sengå.. Men nå, hall 11, då e eg lys vågen.. Å ingen kan ver me meg.. Eg har invitert på jemmelaga blomkålsuppa (Verdens Beste!).. Men.. ingen positiv respons.. :( . Tasta me Memma på msn, men så plutselig forsvant hu åg... Buhu..

4 Comments:

Blogger betha said...

eeeeeeeeeeg vil ha blomkålsuppa!!!!!! buhuuuuuu

20 oktober, 2005 23:05  
Blogger Brit Og Stian said...

VELKOMMEN min kjære venn!! ;D

21 oktober, 2005 00:28  
Anonymous Anonym said...

blomkålsuppa e kjempe godt, huske når mormor lagte d:)

Ronny

21 oktober, 2005 00:47  
Blogger Brit Og Stian said...

m-m, tror faktisk d e hennas oppskrift eg bruge! ;>

21 oktober, 2005 01:40  

Legg inn en kommentar

<< Home