torsdag, mai 11, 2006

Avskjedsfest for Brit!

Bjørnar sa seg villige t å ha ein avskjedsfest for meg (men bare pga at han visst at eg ville ver takknemlige, å ikje ville stikka me vennene mine tilikt på kvellen). D va egentlig slæsh bursdagsfest for han.. men eg tror ikje han fekk någen pakker.. (hm..)
Greit oppmøte.. Konne vært bedre.. (DU VETT KEM DU E!!) Men men.. me hadde d kjempekjekt!! Meg å Linn drakk Piña Colada.. namnam!! kjempegodt!! Ittepå va t ti for Tequila for meg, Linn å Cathrine. Cathrine drikke egentlig ikje sprit seie hu..menmen.. pytt pytt.. d jekk ner! Lettare å lettare for kver gang ;> thihi
Bjørnar va (som allti) ein eksemplarisk vert!!
Glede meg t neste fest!!!

Her e meg å Bølla BJ

3 Comments:

Blogger h said...

OI!! der kan du se...trodde nesten eg hadde gått på feil blogg nå eg!! godt jobba, Brit!!! :) sidde her å holde på å dø me eksamen nå... eg kjede meg sååååånn!! vil bare bli ferdige!
haha..du og har fått rollestol! =)

11 mai, 2006 20:59  
Blogger BøllaBJ said...

En hilsen fra verten

Itte alle de goe årene me har hatt på Big Horn sko det bare mangla at du ikkje fekk en fest, du e min favorittkollega ever, min andre søster!
Me har hatt bra fester i Nedre Dalgate, men eg føle det har gått nerøve kver gang, derfor føle eg i framtiå for å heller gå på andre sine fester (please inviter meg, ska ikkje snylta) i stedenfor å arrangera. Dessuten e eg jo litt opptatt me andre ting for tiå, blir muligens et bloggoppslag på siå mi det snart!

Snakkes

12 mai, 2006 00:59  
Blogger Brit Og Stian said...

Takk takk!! Veldig rørt:>
Men du blir nok ikje invitert i fest t
osse mer..makan t merrakkels ska ein leidalenge itte!!
Du må nok ha introduksjonsfest for (hm..hm..)vett du ;> (i tillegg t å introdusere na i bloggen asså)

12 mai, 2006 11:10  

Legg inn en kommentar

<< Home