mandag, mars 13, 2006

Date

Min kjære mann, Stian tog meg me ud på middag å kino ikvel :D . Me spiste på Big Horn, og vår kjære venn var vår servitør, BJ :>
Me spiste oss goe å mette på biff, åsså hadde Brit litt vin på siå ;>
Ittepå jekk me på kino å sko c Pink Panther. Me leste på nette at sal 2 va luksussal, så me kjøpte billetter der. Men me kunne vel ikje ta mer feil.. D va bare 2 rader i den "salen", for an va på galleriet i ein aller aen aen sal... Men d så jore mest inntrykk va at d faktisk ikje va jort reint der siden sist!!! Der såg ikje ud på hverken gulvet eller i setene!! Popcorn ØVE ALT!! Måtte kosta av setene for å setta osse.. Nei, off.. d va nertur..
Men men, meg å Stian koste osse for d.. Hadde ein kjempekjekke kvel!!
- Takk Stian :-*

8 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Luksus-salen: Been there, done that! Man forvente og drømme om stilig betjening som med britisk stil ønske deg velkommen, og gjerna tar en fotmassasje på deg mens du ser film, men neida, et bord me någe twist og sånn (dvs. hvis du møte på meg der så har eg fyllt opp lommane me det der e).
Heile ideen e vel egentlig at man ska sitta øve de andre og føla seg sånn og (eg gjorde det) og eventuelt hiva litt popcorn ner på bermen/småfolket (som ikkje hadde de 15 ekstra kronene

13 mars, 2006 01:44  
Blogger betha said...

hehe huske du når meg å deg sko på kino... å se skrekkfilm, å hiva popcorn i hodene på folk.. men så hadde me ikkje nok hender å hiva popcorn med, for me måtte holde oss for øynene og ørene? hehe...

13 mars, 2006 09:02  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe!! Ja! D va tider, det... Urban Legende

13 mars, 2006 11:49  
Blogger h said...

haha....dåkk sko ha sjekkt salen fust, då hadde dåkk kje trengt å handla i kiosken!! merr enn nok popcorn t ein heile film der!? d e kanskje d så e luksusen? gratis popcorn...men bring med egen kost t å samla d samen med.....hihi... fristande......

13 mars, 2006 15:58  
Blogger BøllaBJ said...

Tja, Trine, eg kan bare sei les mitt nye blogginnlegg på privatefb.blogspot.com Det e sykt det!

14 mars, 2006 14:01  
Blogger Brit Og Stian said...

Heiheihei!!! Dette e ingen reklame-driving for konkurrenter!!!

14 mars, 2006 19:30  
Blogger Brit Og Stian said...

-jejeje

14 mars, 2006 19:31  
Blogger BøllaBJ said...

I got no gasolina

15 mars, 2006 02:00  

Legg inn en kommentar

<< Home