søndag, desember 18, 2005

17. desember!

Jobb på Tor'ne Rose fra 10 t 16.. jem, skifta klær.. reise t jobb kl 17.. offameg.. e trøtte idag, ja!
Klarte å drida meg SKIKKELIG ud åg idag!! På Tor'ne Rose.. Ein mann kjøpte blomster å gaver for 488kr.. Så sko han betala me kort.. Brit trykke F1 F1.. å så; 4 4 8 8 .. Han drar korte.. D blir godkjent.. eg legge kvitteringen i påsen, han går ud..
Brit skjekke TILFELDIGVIS på bankterminalen.. WHAT??? PANIKK!! Eg skrige t sjefen at hu må c på an, mens eg springe itte mannen! Klarte å nå an på parkeringsplassen.. Puh.. eh.. unsjull.. men-e.. eg har trokke 4 000 kr formye av deg.. WÆ.. D jekk ikje an å jørr om betalingen.. der va ikje nok penger i kassen t å betala han.. Men di fant udav d.. Sko setta d øve på nettbanken..
Offameg.. hadde kanonvondt i magen.. skalv i hendene ittepå.. Off.. grusomme følelse!! Men d jekk jo greit.. Sjefen e kjempekjekke! Kjefte ikje, e bare greie..
Big Horn.. Ikje så mye så skjedde.. Måtte servera någen gamle kjente, så me ikje har så mye t overs for.. men ellers jekk d ganske greit.. Tipsen e jo HEILT på BÅNN! Tror folk har bjunnt å c koss mye julagavene tar på kontoen.. vettkje eg.. men an va skikkelig dårlige både igår å idag..
Bjørnar jekk tilikt idag, men rett før an jekk, rakk an å ji meg ein lide danseoppvisning i salsa ;> Flinke du!!
-Opp tilikt ijen imårå..
Det er syttende desember idag! Idag er det syttende desember. Alle store og små, opp og stå ut og gå, det er syttende desember idag.

1 Comments:

Blogger Brit Og Stian said...

OIOIOI!!! Eg glømte å skriva d.. :( *fikse me ein gang*!

19 desember, 2005 00:04  

Legg inn en kommentar

<< Home