søndag, desember 11, 2005

11. desember!

Det er ellevte desember idag! Idag er det ellevte desember. Alle store og små opp og stå ut og gå, det er ellevte desember idag!

La meg aaaaltfor seint igår!! Satt å radla me Jamfus på busstoppe t kvart på 4.. Sko opp tilikt for eg sko dusja før me sko i kjerkå. "Vi synger julen inn" va idag. Tradisjon kvert år. Så sell om eg va aldri så trøtte, så sko eg opp kvart på ti... Ca kvart på 11 skreiv eg mld t mamma om hu konne hålla plass t osse, for eg vett der pleie å komma ganske masse folk. Så svare hu ja. Rett før me ska ud dørene, kikke Brit på ein liden røe lapp så e fra kjerkå.. Der står d "Vi synger julen inn kl.15.00". NEEEIII!! Ringe t mamma.. joda.. sånn e d kvert år.. åååå.. eg hadde lyst å hiva någe knuselikt i veggen!!!
Men når tiå endeli kom, så va d så kjekt å koselikt atte!! ;D

Fant forressten ud kem han kjendisen eg serverte igår va!!
Hadde 10 stk i pibå, så viste d seg at han eine va kjende.. hadde skreve ei bog.. men så va d snakk om någe maleri-greier åg.. så fekk eg aldri me meg mer enn fornavne.. Ivan..
Men idag fant me udav d!! D e ingen andre enn Ivan Storm Juliussen!!! Mæn! Han e jo kanonflinke å mala naturbilder av skuter å stormer!!

Me reiste på kvadrat ittepå. Hadde me oss Keth. Spiste på Mc-en itte me va ferige å handla, før me sko jem.. Å.. eg kødde ikje.. fatte d ikje.. men me såg ein t kjendis idag!!! Linn fra Idol d fussta åre.. (2003). Hu så sa; "kan eg ikje få jør d ein gang til?" Kjendis, å kjendis.. hu har jaffal vært på tv.. ;>
-kult

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

God til å tegne skuter å storm å sånn... og peniser!

12 desember, 2005 01:50  

Legg inn en kommentar

<< Home