onsdag, desember 07, 2005

7.desember!

Det er syvende desember idag! Idag er det syvende desember. Alle store og små opp og stå ut og gå, det er syvende desember idag.

Idag sko Brit trena Stram Opp. Har ikje tort å prøva meg på den siden fusste gangen eg jore d, når eg fekk så vondt. Så siden eg ikje fekk trent igår (siden me hadde familie-selskab for Stian), så sko eg jørr d idag. Sist gang (fusste gangen eg jekk) så sto d på programme at d sko bjunne kl 10, men når eg kom litt før 10, så fekk eg beskje om at di hadde skifta t kvart på 11, så då satt eg å venta i nesten 1 time.. Men, denne gangen, når eg kom litt før kvart på 11, så vise d seg at nå har di fått julaprogram, så då bjunnte d kl 10 idag.. WHAT!!?? JØRR DI D ME VILJE?? Aaarrrggghh.. Så då va d bomtur..
Eg så va så trøtte når eg sto opp :'(
Menmen.. la meg i sengå å koste me Stian så ennå låg å sov når eg kom jem..
Spiste taco t middag (namnam ;> ) , så reiste Stian på jobb. Så ska eg ta bussen på jobb om ein time eg åg..
M-m

3 Comments:

Blogger Kristian said...

Du er blogger nr 1 ass

07 desember, 2005 17:05  
Blogger BøllaBJ said...

Husker noen min kommentar fra tidligere om innmelding i helsestudioer...

08 desember, 2005 14:13  
Blogger Kristian said...

nei

08 desember, 2005 21:35  

Legg inn en kommentar

<< Home