torsdag, desember 15, 2005

15. desember!

Det er femtende desember idag! Idag er det femtende desember. Alle store og små opp og stå ut og gå. Det er femtende desember idag!

Idag va d opp tilikt ijen.. Sko på jobb på Tor'ne Rose.. Kjøpte ein fine vase, någe sand å ein Amaryllis (plante) så eg tenkte eg sko laga t fint å ha i stuå.. ;>
Ellers har eg fri resten av dagen!! Jeeeiii!! Men eg har MASSE å jørr, så d blir nok ikje någe latsia å ligga på.. :(

Så må me få ønska Kry velkommen inn i blogge-klubben!! Welcome, my friend!
-Har lagt t link!

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Nå e det 17.desember og ingen ting e skrevet om 16. Javel, eg får skriva litt eg då:
Nå e det blablabla 16.des i dag

På jobb tok me ulovlig pause iallefall en halvtime, va en god samtale, hadde jo stengt te halv ett uansett, dette må bli et fast punkt, hehe

Gjentakelse av dato-konstatering
Hilsen The real Bølla

17 desember, 2005 02:43  
Blogger Brit Og Stian said...

blæ

17 desember, 2005 03:19  

Legg inn en kommentar

<< Home