lørdag, desember 08, 2007

6 Desember

Det er sjette desember idag. Idag er det sjette desember. Alle store og små opp å stå ut og gå, det er sjette desember idag.

Idag fylle Stian åre :) Å d har eg ein teori om at AE visste. For hu gleda seg sånn t denne dagen, at hu våkna mangen ganger i nått..
Me sto opp. Så bakte eg kaga (ja, BJ: ostekaga). Så vasste eg huse litt..
Lagte mad t Stian kom jem. Någe han lige veldi godt: spagetthi å Dolmio. (Å mens eg lagte middag, holdt speedy gonzales på å omøblera cd-ene i hyllå t pappa.)
Så kom mine foreldre å søstre på besøg me pakke t Stian. Han blei glae for den han fekk av meg åg :)
Di kunne ikje ver så lenge, for di sko på juleavslutning me skolen t Keth, hu sko ver Maria :)
Itte di va godt va det legge-rutiner på trulemor, å så nattinatt. Rett itte hu va lagte så kom bror t Stian, å så mor å søsterå. Di va der t ca ti-tiå? Han fekk penger å gavekort av di.

BJ: Der e mer ostekaga ijen, må bare komma! ;)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe, AE e så stilige i den stolen =) Va goe kaga du hadde lagt =)
Men kor e BJ? hmm

10 desember, 2007 07:18  
Blogger BøllaBJ said...

E det ennå mer kaga igjen? Såg ikkje før nå, eg drive å flytte o ghar dårlig tid te bloggs

15 desember, 2007 11:49  

Legg inn en kommentar

<< Home