fredag, desember 07, 2007

5 Desember

Det er femte desember idag. Idag er det femte desember. Alle store og små opp å stå ut og gå. Det er femte desember idag.

Idag har me bare kost osse hjemma.. Pakkt inn litt pakker t..
Å så fekk me besøg av Anne-Maren å Kristian :) Kristian e kjæresten t Anna Elisabeth :) (thihi, bjunne tiligt)
De lekte isamen å koste seg, å sov på tur i sengå t AE.
I 5 tiå sko me ner i butikken å handla litt, men så stoppte bilen! Rett itte eg hadde komt meg ud på hovedveien :s Så eg måtte legga meg inn i busstoppe. Ringte t pappa, siden Stian va på trening. Godt å ha någen å ringa t ;)
Så då blei d handling seinere på kvellen.
Når eg låg å vrei meg i sengå å ikje fekk sova på nattå, kom eg på at eg sko vært på Tupperware-selskap ikvel! Hos Hilde. Fekk vondt i magen. Trøttane å ver så vimsete å glømshen :(

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hehe, stoppte bilen? why? fikksa den nå då?

Du bør kankje bjunna skiva ner ka du ska jør i ein kalender? elle bok? =)

07 desember, 2007 11:18  
Blogger BøllaBJ said...

Eller blogg

15 desember, 2007 11:51  

Legg inn en kommentar

<< Home