tirsdag, oktober 09, 2007

Då va me ett år nærmere 30: wææææ (litt syting..)

Hadde bossda på lørdag. Men ingen feiring. Sendte mld t di eg vett pleie å komma å sa at eg ikje orkte. Eg har vært syge i ca 2 mnd (forskjellige ting aen kver uga..). AE har vært lide snille me oss på nettene di siste 3 ugene. Så har hu hatt øyekatarr i ca 1,5 uga. Når hu blei friske, så fekk eg d.. :( Å så klikka kassen på jobben på sist lørdag, den dagen det va månedsoppgjør (dvs: krise!). Å så måtte eg på jobb 4 dager i forrige uga pga mangel av folk..
DÅ ville eg ha ein rolige dag på bossdagen min.. Å d jore godt me ei rolige helg! Va på jobb ijen igår.. Men nå ser d ud t at me har fått ei nye kjekke jenta :) Hb d går bra :)

Takk for meg! Å go dag!

Se så fine trultemor va på mamma sin dag :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hørtes ikje ud som du har hatt d så lett di to site månedene nei =(
Håpe d ordne seg..

så fine hu va på dagen din =) Håpe du finne ein aen dag d passe å feira? =)

Grattis me dagen, hehe =)

13 oktober, 2007 14:47  
Blogger Brit Og Stian said...

Heia!
Takk takk :)
Blir nok ikje någe feiring me masse folk. Men di så vil kan jo komma når di vil ;)

13 oktober, 2007 18:43  
Anonymous Anonym said...

kommer dår ikje någen nyheter snart? =)

02 november, 2007 09:54  
Anonymous Anonym said...

kom hjeeeem..me savne dokk =(

Men d va veldig kjekt å hørra at dokk koze dokk =)

*Klem*

09 november, 2007 10:13  
Blogger BøllaBJ said...

gratulere med dagen, huske me feira någe hos deg for noen år siden, og det va vel feiring nok i mange år, hehe.
Eg og e dårlige og oppdatera bloggen, men har muligens en nyhet på gang og det e at eg flytte ut av kollektivet, men det e ikkje hundre prosent bestemt ennå.

13 november, 2007 08:56  

Legg inn en kommentar

<< Home