fredag, januar 05, 2007

Godt nyttår!

Jah! Då va d et nytt år ijen..
Me feirte d hos Therese å Stig. Me gooe kalkun, mmm.. Stig hadde lagt, åsså hadde Therese vært me på å laga Waldorfsalaten (vettkje kossen d skrives..) Kjempegodt va d jaffal ;)
Jekk ner t Breivikssvingen å såg på rakettane klokkå 12. Masse folk så hadde mange fine raketter der, ja! Åsså hadde me jo oversikt øve Stavanger. Der va der åg mange så va fine :) Eeeelske å se på rakettene på nyttår ::))

Øve t någe aent.. Må skrøyda litt av magen min, hehe.. E så øvide øve koss store an har blitt, enige? Store jenta inni der, ja, hehe. E ca 36 cm nå.. Å masse liv, bjunne å bli trangt åg, kjenne eg.. Bjunne på uke 30 idag.. wæææ...11 uker ijen..
Åsså suns eg der florere me folk så ska ha baby rundt meg, her i bygdå.. 3 tidligere klassevenninner, damå t søskenbarne mitt (så jekk i parallell-klassen min), åsså et t søskenbarn ska ha baby. Å ei så me fekk hilsa på på nyttår.. Alle ska ha iår.. Ein i februar, to i mars, ein i mai, ein i juli, to i august.. Kult visst alle bjunne i same klasse, thihi..

15 Comments:

Blogger h said...

d e kje bare i bygdå di at folk ska ha onge! ALLE e gravide for tiå! d e så mye snakk om onger å mager å gravider at eg drømte at EG va gravid for nogen netter siden...off...! jælp! ;)

05 januar, 2007 12:56  
Anonymous Anonym said...

eg og e gravid

05 januar, 2007 14:18  
Anonymous Anonym said...

jeg er og gravid.. hehe lagt inn ny post på min...:=) du kjenner begge det er bilde av.. hehe

05 januar, 2007 16:49  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, Kry, ja, bare setta igang ;)

BJ - D e fysisk umulig for deg å ver gravid :P men du kan ha symptomer på d, thihi..

Kissa - ska c ;)

05 januar, 2007 22:51  
Blogger betha said...

ska sei den har vokst ja :)

06 januar, 2007 17:31  
Anonymous Anonym said...

ååå det ser jillt ud. galas sånt smitte!

06 januar, 2007 17:38  
Blogger Brit Og Stian said...

Hei Ingvild! D va lenge siden! Sist meg å deg snakkte, så va hverken meg eller du edru, hehe :)
Ja, d e absolutt t å anbefala! Knallkjekt! ;)

06 januar, 2007 19:21  
Anonymous Anonym said...

ja det e lenge siden! du jobba vel på bighorn då, va jaffal ein bighorn fest. det e nok jillt å ver gravide så lenge ein sleppe morgenkvalme og bekkenløysning :) fiiine mage du har! lykke lykke te... ikkje lenge igjen nå!

08 januar, 2007 18:06  
Blogger Brit Og Stian said...

hehe, takk, takk ::))
Går å telle ukene nå ;)

08 januar, 2007 20:58  
Blogger betha said...

ska sei du har blitt ein slakke bloggar ;)

22 januar, 2007 17:44  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, ska visa deg slakke bloggere, eg.. Sjekk ud Bjørnar sin, åsså Therese å Stig sin.. ;)

23 januar, 2007 10:44  
Blogger betha said...

haha, bra poeng :) men glede meg te neste gang der e någe nytt på sidå di :)
luuuuuv yah :) smask!

23 januar, 2007 23:39  
Anonymous Anonym said...

roligt d blei...ramla du?

30 januar, 2007 12:10  
Blogger betha said...

eg vil ha nytt mage bilde.. dette e feigt... eg fikk masse masse kjeft av deg nå eg bestemte meg for å ta de rolig på bloggusen... du har jo streika heilt! MAGEBILDE, MAGEBILDE!!!

30 januar, 2007 21:31  
Blogger h said...

eg og stemme for magebilde! an må jo ha vokst siden sist!? =) =) har u hikkå ennå? spenne u deg mye? e u tunge å bera på? osv... ;)

30 januar, 2007 22:09  

Legg inn en kommentar

<< Home