fredag, desember 22, 2006

21. Desember

Det er tjueførste desember idag. Idag er det tjueførste desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er tjueførste desember idag.
Hadde egentlig fri idag. Fekk ei syk jente, så då måtte me ommøblera litt på vaktlistå. Ringte t hu nya, hørte om hu heller konne jobba 11-6 istedenfor 4-hall 11. Ja, d kunne hu. Så va d bare for meg å finna någen så kunne jobba hennes vakt.. D sko ikje ver så enkelt.. Hu eina sko på russekro.. Å hu andra tog ikje telefonen. Ringte t ein eg har planlagt å ansetta, men har ikje hatt intervju me an.. Han tog heller ikje telefonen. Hanher e ein kjenning av ei så allerede jobbe hos meg, så eg føle d e trygt å ansettan.. litt, jaffal.. i ein desperat situasjon, jaffal..
Kjørte t Bama å måtte henta litt t varer. Ringte jevnt t di ti, men ingen tog telefonen. Va innom jobben me varene. Kjørte jem.. Satt litt hos mamma.. Ringe jevnt t di to.. Ingen svar.. Så får eg svar an hu eina.. Neeeiii, d passte litt dårligt idag... hu sko pakka.. "Jammen, kan du jobba bare fra 6 t 9 då?" neeeiii, d passte litt dårligt... (Dette va i 2-tiå). Brit e så lite bevegelige at hu kan ikje jobba någe særligt, så eg tenkte at då tar eg me meg Hege på jobben. (Hu blei 13 i sommer). Så kan hu stå i kassen..
Va hos legen, fekk sykemelding, nå e d stopp.. Reiste jem.. Fekk telefon fem på 4, av han så ikje tog telefonen. Han kunne komma på jobb!!! Jei!! Uten intervju, eg har ikje eingang hilst på an..
Spiste middag hos mamma, mmmm, pinnakjøtt namnam..
Så kjørte meg å Stian innom butikken for å hilsa på. Virka så han fekk d t.. Hyggelige kar :) Ser ut så alt ordne seg ::))

Stakk innom Big Horn på veien jem. Trine va på julabord me Herredsvela Maskin :) BJ va på jobb! Kjekt å se han ijen! Lenge siden! :)

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Hurra, endelig någe om meg, her går det mest i om jobb og graviditet, endelig någe folk vil lesa om. Big Horn går så det suse ja, i går va siste dag på jobb før jul, eg fekk me meg en stor påse me kler og sko og ting som ikkje sko ligga der, inkl. tre nesten tomme bokser med is(mango, cappuchino og krokan, men de hadde smelta når eg kom hjem, blei ei skål lunka cappuchino-grøt. Min favoritt-is. Idag har eg den første av 11 dager fri og ska bare rolig handla ein presang.
Kjekt å se deg og Brit, og Trine og Stian, dokke e en veldig hyggelig familie!

22 desember, 2006 12:57  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, roa ner.. d e ikje din blogg dette her... ;)
Kjekt å kikka innom gamle trakter.. savne Big Horn vett du.. D e sånn så di seie me ein fødsel.. smerten blir glømt itte ei stund, så sitte du bare ijen me gode minner..

22 desember, 2006 13:01  

Legg inn en kommentar

<< Home