fredag, desember 22, 2006

19. Desember

Det er nittende desember idag. Idag er det nittende desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå, det er nittende desember idag.
Tirsdag. Idag sko eg jobba fra 11 t 6. Kom ca hall 11 å sto å rotla litt på bagromme. Når eg kom ud, så seie hu sa hadde åpna butikken; Du, påleggå sto i skapet nåe eg kom, så osten e litt vesen, ska eg hivan, då?
HÆÆÆ?? Seie eg. Sto ALT i skabe?? Ja... Jammen då må me jo hiva ALT! Å?
Forbaska! Hu ska ver glae hu ikje va der, hu så stengte igår, når eg fant udav dette her!! ALLE påleggå, å ALT t salatbaren va lagra inni et skab me ROMTEMPERATUR i nått!!!
DÅ! va eg sint! Å dette måtte me jo fiksa på i 11-tiå.. når rushet begynnte. Hu va knallgoe hu så va me meg på jobb, sto for d mesta alleina, mens eg sprang fram å tebage å skifta på bakker.. Værsta e jo at hu har solgt disse varene fra 9 t 11... Hb ikje hu solgte roastbiff t någen..
Regna ut koss mye eg måtte hiva; 1 200kr. I bare pålegg.. Så kan dette gangas me d eg hadde tjent på å sella dette på subs. Åsså kan du plussa på heile salatbaren, så eg ikje regna ut.. Mrf..
Va så mye kunder at eg måtte jobba t 8.. Så d blei ti timer idag, ja..

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Skulle ønska eg hadde en arbeidsgiver som la mine største tabber ut på nettet så alle kunne lesa, hehe, men man må vær ganske blond for å ikkje legga pålegg i kjøleskapet. Håpe du ikkje må betala legeregningen te någen for roastbiff-forgiftning!

22 desember, 2006 12:45  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe, hb ikje eg heller...
Nevne jo ikje navn.. må få lov å få ud litt frustrasjon t andres latter..

22 desember, 2006 12:47  

Legg inn en kommentar

<< Home