lørdag, desember 16, 2006

14. Desember

Det er fjortende desember idag. Idag er det fjortende desember. Alle store og små, opp og stå, ut og gå. Det er fjortende desember idag.
Torsdag. Friiii... Va me mamma å tante på besøg t onkel Georg i Stavanger. Fekk c leiligheten t pappa åg! Va kjempefine!
Va masse å jørr på jobb igår, så eg trengte ein t å komma inn någen timer idag.. Tror du någen kunne?? Neih.. Så fridagen min blei jobb, ijen.. Har nettopp ansatt ei nye, å ska ha inn ein t, så d blir bedre!

Glømte å fortella at me hadde litt intriger på sentere :)
Eg sto i kassen, ein ung mann (utenlandsk) sto me ein (norske) jenta, å snakkte, bestillte mad hos meg, fekk drikkå si, å sto å venta på maden. Mens hu lagte maden t an, jekk eg å sulla inni butikken.. Plutselig hørre me masse leven.. Eg snur meg, å der står der ei lidå dama (sikkert morå hans), å datterå å skjelle han ud!! Skikkelig hissige tone!. Han klikke, å hive heila bruså på na!! Brus spruta i heila fellesareale, så kunder der me Obs! fekk jo åg på seg.. Off... Så kom han tebage, å sko ha ei nye brus (betalte asså). Han va så sinte at han skalv..
Mens han ennå sto her så kom Hafslund-mannen (ikje den mest truande vekteren du har sitt), å spør ka så skjer.. Får ikje så mye svar fra han gutten/unge mannen, men han går stille ud av sentere når maden hans e ferige..
Morå (visst d va d) tog ikje lett på dette, så hu jekk rundt t folk "så du hva han gjorde??" Hu sko anmeldan, då, hehe.. Så itte ein halltime, så kom der ein Polilti mann å sko hørra vitnemåle mitt, hehe.. litt dramatikk i hverdagen, heilt ude på Bryne :)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

*trøstepå*

18 desember, 2006 17:54  
Blogger BøllaBJ said...

bare brus, an va sikkert vant medå hiva bensin å så tenna på, ingen fare, bare en refleks!

22 desember, 2006 12:50  
Blogger Brit Og Stian said...

thahahaha, eg ler meg skakk.. ::))

22 desember, 2006 12:59  

Legg inn en kommentar

<< Home