fredag, februar 10, 2006

Nobody puts Baby in a corner!!


hehe..
Meg å Trine har hatt filmkveller her jemma den sista ugå.. Hu har ikje sitt Dirty Dancing, hverken 1 eller 2.. Ikje Flashdance, Fame, Grease.. osv.. Så eg føle meg plikta t å vise na disse fantastiske filmene!!
Me bjunnte på mandag, å hu fallt pladask for Dirty Dancing! Me såg Dirty Dancing 2 ittepå, men den kan jo ikje mååååla seg me 1-en..
Me har sitt Dirty Dancing 3 ganger siden mandag, nå.. hehe.. hu e heilt hekta! Sånn så meg...
Såg Grease igår, men hu kan jo ikje c di skikkelikt uden å sammenligna di me denne nye favoritten.. Så eg sko nok ikje vist den filmen fusst.. sko nok spart an t sist, ja.. mhm..

7 Comments:

Blogger h said...

Ja, d e jo din plikt d...eg har kje sitt alle sjøl...kanskje d e din plikt å ta deg av meg og..? hihi...

11 februar, 2006 00:18  
Blogger Brit Og Stian said...

JA!! D tror eg nok!!
Bare vent! Så komme eg å hente deg!

11 februar, 2006 01:09  
Anonymous Anonym said...

Dårlig filming
Danseband-inspirert musikk
Kjedelig forutsigbart plott
80-tallets store film
Terningkast 1

12 februar, 2006 01:07  
Blogger Brit Og Stian said...

TI STILT BJØRNAR :p

12 februar, 2006 03:47  
Anonymous Anonym said...

Herlig film !!

Flott koreografi
Nydelig lovestory
Hippe frisyrer
Flotte romper

God I miss the 80 `s !

Terningkast 7

13 februar, 2006 02:08  
Anonymous Anonym said...

Hm, this movie really excites us anonymous out there(I`m writing in english so no one will find out my real name)
Again, this movie is less entertaining than being at work at a certain place with 5000 in about-sentencing (om-setning) and a guy named Per going around talking about x-marks in the ceiling, I mean...

wait a second and let me go down to the prixshop, practicing some dance moves along the way, buy some hairwax, and I`ll compete with that "criminal" any day, Baby, you`ll be on your knees

13 februar, 2006 02:19  
Anonymous Anonym said...

Synes Dirty Dancing 2 får unødvendig og urettferdig mye kritikk her på internettet. DD 2 er en varm og herlig film, som belyser både rase- og klasseskilleproblematikken som blomstrer rundt om.. Men til tross, så seirer kjærligheten..og det ved hjelp av dans og herlige rytmer. jeg vil si at denne filmen kan måle seg med DD 1. Dessuten varmet det å se Patrick Z i den herlige rollen som en moden eldre danseinstruktør. Han var med, men tok ikke glansen fra de nye unge skuespillerspirende.. flott Patrick !

Terningkast = 4 stjerner

13 februar, 2006 02:24  

Legg inn en kommentar

<< Home