torsdag, desember 29, 2005

Julaborde!!

Jarra! Då hadde me vært på julabord me Big Horn i år åg ;>
Å siden Brit har fått kamera så passe i veskå, så tog me me d..
Brit å Kristian hadde me seg kamera, så d blei blitza i fleng..Legge ud någen bilder nå, så får eg fiksa på d ittekvert..Då tenkte eg at eg sko skriva ka så skjer på bildene.. Bloggen e jo så mongo at bildene ligge i hytt å dynever.. Gidde ikje å jørr någe me d.. Så..
På d eina bilde e d Trioen (meg, Linn å Bjørnar) så sitte i sofaen å vente på mad på NBSørensen. På d på siå e d pip pip piiiip pip pip piiiip pip piiip pip pip pip piiip (av spesielle grunner måtte eg sensurera någe eg hadde skreve) BJ så hålle rundt vår kjære solstråle; Velma (Memma). Har tatt bilde av begge endene av borde.. d eina vise Ufuk å Adil, å ijen ; Bjørnar. På d andra me borde e d bilde av Cecilie, Charlie (Lottie), Hector å Laila.
Velma å Kristian tar seg ein sving på dansegulve på Megleren på d eina bilde.
Der Bjørnar står oppreist, e der ha sko hålla den årlige talen sin. Då har me Velma t venstre, å Cecilie å Charlie på høyra siå av BJ. Eg må sei eg likte bedre tale din sist gang.. Men då hadde du jo litt mer stoff..
Ivar å Linn smile fint t kamera ;>
Go-gjengen så sitte i sofaen, e vorspiele hos Bølla. Fra venstre; Kristian, Charlie, Velma, Linn å Bjørnar..

10 Comments:

Blogger Kristian said...

Kult at vi tok bilder da brit. Synes det var en artig kveld jeg:=)

29 desember, 2005 12:19  
Anonymous Anonym said...

såååå søte me va heile gjengen:):) memma

29 desember, 2005 14:12  
Anonymous Anonym said...

Neeeeeeeei! :-o Ikkje legg ud bilder av meg! Djizez Christ! Værsta eg har sett!! :-S MissLottie

30 desember, 2005 03:07  
Anonymous Anonym said...

Hørt om photoshop? :-P Ha-ha!

30 desember, 2005 03:11  
Anonymous Anonym said...

Rediger me then.

31 desember, 2005 18:37  
Blogger Brit Og Stian said...

nope :P

02 januar, 2006 01:24  
Anonymous Anonym said...

Æsj :-P God Nytt År btw! :-)

02 januar, 2006 05:19  
Blogger Brit Og Stian said...

you too!

02 januar, 2006 19:09  
Blogger BøllaBJ said...

Hei Brit, her er noen tips til hvordan du kan få en ny post:
1. Fremprovoser en hendelse, en interaktiv hendelse med en annen person, f.eks. på butikken...

2.Fortell om f.eks. en ny jobb til noen rundt deg, leserne(leseren) er interresert...

3.Start en politisk kampanje på siden din,hører deg alltid på jobben "on and on" om den og den beslutningen, og hvordan du er så lei av EUs overstyring osv.

4.Ny kalender, man trenger å fylle januar med noe

5.kurs i Yoga, dette kan bli mange poster, ny post for hver bevegelse


Ikke bruk alle disse, trenger noen selv, jeg er jo ikke så hyppig jeg heller, over og ut fra bloggentusiasten og Bølla BJ

12 januar, 2006 00:33  
Blogger betha said...

kor i alle dager har du blitt av? planer for i kveld senorita?

20 januar, 2006 17:11  

Legg inn en kommentar

<< Home