mandag, desember 26, 2005

24. desember!

Det er tjuefjerde desember idag! Idag er det tjuefjerde desember. Alle store og små opp og stå ut og gå. Det er tjuefjerde desember idag!

GOOOOD JUUUUL!!!!
Opp tilikt ijen idag.. Va på jobb fra 10-13.. Masse folk!! Forstår ikje koffor folk ikje klare å jørr seg ferige før julaftå! Jelpe meg!
Men men..
Itte jobb va d jem å spisa litt makkis før me jekk i kjerkå hall 3.. Itte d va d på gravå t mormor, å så jem t mamma å pappa m/fam på middag!! MMMmmm... sursteig... namnam..
Å så va d riskrem.. Stian fekk mandlå.. ergo --> Eg fekk mandlå ;> Marsipangris t meeeeg!!
Å masse fine pakker fekk me!! Tuuusen takk t alle samen!!
Av min kjære flotte mann fekk eg digitalt kamera!! Så nå blir d forhåpentligvis litt mer skikkelige bilder her inne ;>
Han fekk Bosch IXO av meg.. d har han snakkt om heilt siden i sommer at han ønskte seg..
Fine dag har d vært!! :D
Va skikkelig trøtte då.. har ikje sove skikkelig på nesten ei uga.. bare jobbd å jobbd å jobbd.. Så eg holdt jo på å sovna hos mamma å di heila tiå..

2 Comments:

Blogger BøllaBJ said...

Gratulere med å ha fått mandlå Stian-Brit (tenkte på navnet Stian-Birger fra Tufte når jeg skrev dette)
Ellers ka e en Bosch IXO?
Og til slutt gratulere med å ha fullført 24 dager, selv om 23. ikkje va verdt å kommentera på, tror eg har kommentert på en del av de
Nå e det bare tre dager igjen te julabordet, woohoo, blir dødsbra!

26 desember, 2005 02:20  
Blogger Brit Og Stian said...

Hehe... Du får nesten skaffa deg ein egen så kjøbe dyre gaver t deg! Me har ikje råd.. ;> Thihi

26 desember, 2005 14:49  

Legg inn en kommentar

<< Home