mandag, mars 05, 2007

Får vel legga ud et t bilde, då

Ikje så mye spennanne så skjer her.. Hehe.. Dette tog me på søndag 4 mars. Akkurat 3 uker t termin :) Uke 37+2 for di så har peiling på d.
Ingen strekkmerker fåreløpig, hb eg sleppe ;) (men har hørt om di så får strekkmerker bare någen dager før terminen åg.. åsså någen så får i selve fødselen.. så ein e aldri sikker..)

Va hos Christina på lørdag. Jentekveld. D va koseligt! Kjekt å se "gamle jengen" ijen :) Må fortella om digge så va handla inn, hehe. To svære skåler me chips, ei skål me peanutter, ei me cashewnøtter (skrives d sånn?), to skåler me forskjellige sjokolade, ei skål me twist.. Altså baaare grapsamad! Ka tror du der va t å drikka? Cola ZERO!! Thahahaha!!! Når du fussta ska slå ud flettå, så kan du vel toppa d me brus ME sukker?? ::))

Flott kallenavn Kry hadde t meg: Fatso :) (ikje lenge ijen nå!) Å, nei! Eg vil ikje plukka opp den tingen du musta på gulve!! :p

Ikje gløm å sjekka den posten onna bildene, den der d står ka me ikje har ;)

8 Comments:

Blogger h said...

fatso ja! fytti fytti for en mage!!!! men an e jo SÅ fine! =) oi...søren, der mista eg pennen på golve...gidde du ta an, brit? hihi...hahaa... ;)

05 mars, 2007 18:06  
Blogger Brit Og Stian said...

hahaha :p

05 mars, 2007 21:32  
Blogger Groven said...

Dette bler spennandes, ikkje lenge igjen nå! Eg har lært meg ka 37+2 betyr!!:D Men Brit du har ikkje skifta BH siden sist bilde!!

06 mars, 2007 23:40  
Anonymous Anonym said...

Fine mage! Du kan ver stolte av den! Men ennå stoltare når innholdet komme ud! Blir spennande. Dåkk må legga ud bilder så fort som mulig itte at det stora har skjedd!
Lykke t me fødselen då!

07 mars, 2007 17:41  
Blogger Brit Og Stian said...

Takk ::))
Groven - eg har bare ein bh så passe, hahaha :) (vaskan alså, men d e stort sett bare den så blir brukt)

07 mars, 2007 20:51  
Blogger Groven said...

Skjønne problemet ditt!!:D Glede meg t du blogge nyheten om ka som e inni den der forundringspakken din. Lykke t!!!

08 mars, 2007 17:58  
Anonymous Anonym said...

ka me å legga ud ett t bilde? =D siden d e så lenge t? =(

15 mars, 2007 18:23  
Blogger Brit Og Stian said...

:p blæ

16 mars, 2007 00:02  

Legg inn en kommentar

<< Home